Bingitan Putra

Friday, May 14, 2010
Tajuk cam yo'yo' ooo je..haha..td gi tgk Piala Thomas kat Stadium Putra..dr kol 3ptg  untill 9 mlm..sgt meriah dan bingit ngan jeritan dan sokongan rakyat Malaysia pada pemain2 kebangsaan..walaupon agak kecewa dgn cara mereka berlawan mlm ni,tp papepon, tahniah pada mereka..anda kebanggaan kami..chewah..

Tapikan, satu je ak xpuas hati..LIN DAN!! perlu ke ko nak bukak baju dan menonjolkan dadamu itu di khalayak ramai??!! tau r dah menang..haishh..cam poyo2 sket je..*ak xpuas ati sebenarnye die ni menang* naseb ko tu dh memang hebat lg kacak..blh dimaafkan sket..ahak3..

sekian saje entri ketiadakpuasan hatiku pada lin dan..haha..moge kt berjumpe lagi...caucincau...=)


2 comments to Bingitan Putra:

bEEdLE d' bARd said...

aku pon xpuas hati kat dia tu...muka poyos..berlagak..tau arr terer..tp kan, badan dia mantap, kan3??? haha...

MaryamJamilah said...

hahhah.. tak abes2 lagi ngan incik LD. aku suke dier. sape tak puas hati leh lepuk aku. ^^

Post a Comment